MJ12

MJ12

Wednesday, April 30, 2014

HANTU DI ASRAMA

Assallamualaikum KC,

Saya Tipah tinggal di Kuching,Sarawak.Saya ingin berkongsi pengalaman
tentang kejadian yang berlaku kepada saya dan rakan-rakan saya di
asrama pada tahun 2010.Saya masih ingat lagi kejadian berlaku sewaktu
perayaan tahun baru cina.Pada malam itu,hanya beberapa orang sahaja di
asrama kerana semua pelajar yang tinggal berdekatan pulang ke rumah
masing-masing yang tinggal hanyalah pelajar-pelajar jauh.Pada masa itu
KC bilangan kami yang berada di dalam bilik saya hanyalah dalam
lingkungan enam orang,kami pada masa itu membuat hal
masing-masing.Tambahan pula,malam itu kebanyakan pelajar di dalam
asrama keluar untuk membuat aktiviti masing-masing hanya kami sahaja
yang tinggal.


Semua kawan saya membuat kerja masing di tengah-tengah
lantai termasuk saya sekali iaitu pada jam 12.00 malam.Saya masih
ingat lagi kc kawan saya(nama dirahsiakan)menegur saya 


"Tipah kau tak
rasa ke apa yang aku rasa?",saya pun bingung lalu menjawab "apa yang
nak aku rasa lagipun biasa je".kawan saya menjawap 'kau tak rasa ke
macam ada orang berlari dekat atas aihh kuat betul bunyi dia takkan
kau tak dengar?".Pada masa tu kc saya buat endah tak endah je saya
cakap dengan dia mungkin ada pelajar dekat yang lain belum balik.


Tiba-tiba Kc apabila jam mendekati 2.00 pagi barulah saya terasa
sesuatu yang tak sedap didengar.Saya tanya kawan saya sorang lagi 


"eh kau dengar tak?aku rasa apa yang dicakap kawan kita sorang tu betullah
ada bunyi tapak kaki orang lari aihh seram sejuk nihh".Kawan saya
menjawab : "aku rasa apa yang kau cakap tu betullah".


Tiba-tiba, KC,secara tak semena-mena keluar bunyi suara wanita mengilai dengan
kuatnya seolah-olah berlari di atas dan menuju ke arah aras bawah
tempat kami tinggal.Suaranya sekejap menangis, sekejap gembira
,sekejap marah.Kami semua yang dalam ketakutan mengambil keputusan
berkumpul duduk di atas katil sambil memegang kitab masing-masing
smabil berdoa.Di dalam pada masa yang sama kelihatan seorang kelibat
wanita berambut panjang dan bersama anaknya berlari mengejar
sesuatu.


Bukan itu sahaja Kc benda itu juga mengetuk-ngetuk pintu kami
seolah-olah ingin masuk ke dalam.Kami menangis ketakutan sehinggalah
Jam menunjukkan jam 4.00 pagi warden asrama datang dan menyuruh kami
semua berkumpul dalam satu bilik agar lebih selamat dan jangan
berani-berani tinggal dalam bilik dengan beberapa orang
sahaja.Semenjak kejadian itu KC saya dan kawan-kawan saya tidak lagi
tinggal dalam angka yang sedikit.Kini saya masih menuntut di sekolah
itu .Banyak kisah misteri yang saya ingin ceritakan kepada kc dan
peminat setia misteri jam 12.


Terima Kasih, Ifah.

1 comment:

  1. ♠♥🃏WAKANDA POKER🃏♦♣

    AGEN POKER ONLINE INDONESIA AMAN DAN TERPERCAYA
    DENGAN RATING KEMENANGAN DAN KESEMPATAN UNTUK MENDAPATKAN JACKPOT YANG TINGGI.
    RATUSAN RIBU ORANG TELAH BERMAIN DI WEBSITE INI, BERANIKAH ANDA MENGALAHKANNYA?
    DENGAN MINIMAL DEPOSIT 10.000 KALIAN SUDAH MEMAINKAN 7 PERMAINAN DALAM 1 AKUN YAITU
    ⏩TEXAS POKER
    ⏩DOMINO
    ⏩CEME
    ⏩CEME KELILING
    ⏩CAPSA SUSUN
    ⏩OMAHA
    ⏩SUPER 10
    WAKANDA POKER JUGA MEMPUNYAI BANYAK PROMO BESAR SAAT INI:
    💲BONUS DEPOSIT PERDANA
    💲BONUS TURNOVER 0.3%
    💲BONUS REFERRAL 10% SEUMUR HIDUP
    💲BONUS JACKPOT TOTAL PULUHAN JUTA RUPIAH
    KAMI JUGA AKAN MEMUDAHKAN ANDA UNTUK PEMBUATAN ID DENGAN REGISTRASI SECARA GRATIS MASIH ADA KELEBIHA LAINNYA :
    ✅MINILAM DP & WD SEBESAR HANYA Rp 10.000
    ✅NO SYSTEM ROBOT!!! 💯% PLAYER VS PLAYER
    ✅BISA DI AKSES VIA Android/IPhone/IPad
    ✅PROSES DP & WD YANG SANGAT CEPAT
    ✅PELAYANAN DENGAN CS PROFESIONAL & RAMAH 24 JAM

    ReplyDelete