MJ12

MJ12

Wednesday, April 30, 2014

KISAH MISTERI DI KOTA BAHARU

Assalamulaikum kc dan selamat malam saya di sini bernama sairol yang berasal dari kota bharu, kelantan saya ada pengalaman ingin ketengahkan oleh pendengar ria peristiwa yang menyeramkan dalam hidup saya waktu saya baru pulang lewat malam.

saya di ganggu pada malam jumaat yang lalu kira-kira jam menunjukkan pukul 12 malam saya baru pulang dari kerja dengan menaiki motorsikal saya ada perasan seperti ada kain putih sedang berdiri sebelah saya seperti mengekori saya pun tak fikir kan apa-apa saya teruskan perjalanan hendak pulang ke rumah apabila saya sampai rumah membawa barang-barang di belakang box motor saya dan terus masuk kunci pendua saya ada bawa dalam kocek seluar saya ke rumah tak memberi salam kc terlalu penat sangat kc mereka semua dah tidur saya malas nak ganggu mereka yang sedang tidur.

saya masuk dalam bilik saya dan barang-barang saya letak ke atas meja saya buka tingkap biasa lah kc saya tidur tak buka kipas saya hanya buka tingkap seluas-luasnya dan tidak pakai baju rumah saya adalah rumah kampung rumah sejenis kayu dekat dengan kawasan pantai malam-malam selalu je berangin sebab tu saya selalu buka tingkap saya pun masuk tidur dan tutup lampu setelah melelapkan mata tiba-tiba saya kedengaran barang saya di atas meja terjatuh saya sedarkan diri saya fikirkan mungkin tikus. rumah saya ni banyak tikus. dalam berapa minit bunyi lagi barang-barang di bilik saya terjatuh apabila saya bangun dari tidur saya tak nampak dengan jelas di dalam gelap saya ingat pencuri memang kampung saya banyak kes curi kc mata saya separuh mengantuk dan menyahut hoi.. kau buat apa tu sepertinya orang tak begerak kc kalau pencuri dah tentu lari sepantas kilat dari tingkap saya pun mula beranikan diri dengan suluh lampu picit saya.

kc apa saya nampak tu bukan manusia kc perasaan sangat berani dah bertukar menjadi ketakutan apa yang saya suluh adalah mahkluk pocong kc astafiruallah kc muka dia sangat seram kc, kc boleh bayangkan wajahnya hitam belenggan kulit berkelopak matanya merah kc saya pun mula membaca ayatul kursi 3 kali setelah makhluk tu hilang saya pun tutup tingkap dan pasang kipas mungkin awal tadi saya perhatikan benda tu masuk rumah lupa beri salam lupa cuci kaki dan basuh badan saya ni penat sangat kc terus masuk tidur. sekian terima kasih kerana kc ketengahkan pengalaman di udara ria.

Terima kasih Zul Aguero (Kota Bharu)

1 comment:

  1. ♠♥🃏WAKANDA POKER🃏♦♣

    AGEN POKER ONLINE INDONESIA AMAN DAN TERPERCAYA
    DENGAN RATING KEMENANGAN DAN KESEMPATAN UNTUK MENDAPATKAN JACKPOT YANG TINGGI.
    RATUSAN RIBU ORANG TELAH BERMAIN DI WEBSITE INI, BERANIKAH ANDA MENGALAHKANNYA?
    DENGAN MINIMAL DEPOSIT 10.000 KALIAN SUDAH MEMAINKAN 7 PERMAINAN DALAM 1 AKUN YAITU
    ⏩TEXAS POKER
    ⏩DOMINO
    ⏩CEME
    ⏩CEME KELILING
    ⏩CAPSA SUSUN
    ⏩OMAHA
    ⏩SUPER 10
    WAKANDA POKER JUGA MEMPUNYAI BANYAK PROMO BESAR SAAT INI:
    💲BONUS DEPOSIT PERDANA
    💲BONUS TURNOVER 0.3%
    💲BONUS REFERRAL 10% SEUMUR HIDUP
    💲BONUS JACKPOT TOTAL PULUHAN JUTA RUPIAH
    KAMI JUGA AKAN MEMUDAHKAN ANDA UNTUK PEMBUATAN ID DENGAN REGISTRASI SECARA GRATIS MASIH ADA KELEBIHA LAINNYA :
    ✅MINILAM DP & WD SEBESAR HANYA Rp 10.000
    ✅NO SYSTEM ROBOT!!! 💯% PLAYER VS PLAYER
    ✅BISA DI AKSES VIA Android/IPhone/IPad
    ✅PROSES DP & WD YANG SANGAT CEPAT
    ✅PELAYANAN DENGAN CS PROFESIONAL & RAMAH 24 JAM

    ReplyDelete